divendres, 13 de maig del 2011

prou merda al mar

 Avui vull parlar d'una notícia d'actualitat mundial: la mort del senyor Osama Bin Laden. Que consti en acte que jo no sóc advocat de res ni de ningú.

Primer diré que m'ha sobtat que realment existeixi aquesta persona; jo era dels que pensava que aquest personatge no era més que un invent dels americans per justificar els seus actes. Un cop acceptat que potser si que és real, no m'ha sorprès que el matessin, ara bé, si que ho ha fet això de que llencessin el cadàver al mar.

 
Ara bé, el què més ha sorprès, sobtat i al·lucinat és el fet de llegir que el govern del meu país veí aplaudeixi aquest acte. La primera pregunta que m'ha passat pel cap ha estat: des de quan a Espanya als dictadors assassins són tirats al mar? Crec recordar que allà els dictadors, si més no de collita pròpia, se'ls enterra en panteons honorífics.





No ho sé amics, quina seria la solució, tinc clar que res de panteons i res honorific; ara bé, també em surt la vena més GREENPEACE i penso... massa merda que tirem al mar... 


Caldrà trobar un protocol d'actuació davant de casos com aquest perquè de dictadors assassins en queden i molts... sense anar més lluny tota la política americana i tots els seus presidents...

això és tot senyoria!







2 comentaris:

  1. Quanta raó! Això per no esmentar els litres i litres altament radioactius que Fukushima va abocar directament a l'oceà i que afectaran durant mooooooolt de temps la salut i la vida, marítima i terrestre-, de no només el Japó, sinó també de tots els països que l'envolten. Buff, no vull ni imaginar com hauria estat que llencessin en Franco al mar: encara avui dia l'aigua estaria podrida...

    ResponElimina